CORY KENNEDY!



Geçenlerde youtube’da Uffie interview’unu izledikten sonra,Uffie’yle ilgili başka videolar aramaya başladım.Önce Photos of Paris çıktı karşıma,daha sonra da Cory Kennedy başlığıyla,pop the glock eşliğinde,beni benden alan kıyafetler giymiş bir kızcağızın fotolarıyla,resmen “bu ne ya!” dememe sebep olan video.Kimdi yahu bu Cory Kennedy?

Araştırmalarımın ardından,kendilerinin henüz 16 17 yaşlarında ,Los Angeles’ın o çılgın partilerinin(hani şu Paris Hiltonsuz,Lindsay Lohansız geçmeyen) fotograf karelerinde imzası olan,myspace deseniz,”yok artık” dedirtecek şekilde almış başını yürümüş bir “it girl” le karşılaştım.Ordan hemen bloguna atladım,fotolara baktikça “vintage,vintage!” diye ölen ben iyice sinir olmuştum bu kıza.Süperdi,tıpkı Elif’in dediği gibi dolaptan öylesine alınmış gibi duran parçalar,kısacası uyumsuzluk bu kadar mı cuk otururdu.





Youtube’daki videoların sahibi Mark “the cobrasnake”in yanında çalışıyormuş meğerse kızımız.Nylon dergisinde de kendi bölümü varmış.Ayrica Dolce and Gabbana’nın da bir kampanyasında yer almış.İşin ilginç yanı ailesinin bu olan bitenden haberi yokmuş ve annesi kızının bu ikinci hayatını öğrendiğinde yatılı okula vermiş Cory'i.Canım benim demek istiyorum kendilerine..




Cory Kennedy'le ilgili daha fazla bilgi için;
http://corykennedy.blogspot.com/
http://www.myspace.com/cklckl




Posted by miss dresscode 17:35  

2 Comments:

  1. ezgi said...
    sevilesi imiş. kurt cobain'in depresyon hırkasında da vardır şimdi bunda. hıh!
    Anonymous said...
    bence bu tiineycırımızın pek bi ekstrem özellii yok (evet giyim tarzı olarak falanda, sohoda bundan ve hatta daha iyilerinden milyonlarca var) ship olduu popülariteyi thecobrasnake ve vincent galloya vermesine, her partide görüniim başkada işim yok zaten mantıına, steve aokiyle çok ii ark gibi davranmasına falan borçlu. ama işte medyanın gücü saolsun, seviyoruz sayıyoruz, yeri geldiindede unutuyoruz. yakındır.

Post a Comment