Andy Warhol & Royal Elastics

Uzun bir süredir gerek finallerden, gerekse sobermag*ne yazdığım uzun, bol araştırma ve ciddiyet gerektiren yazılardan dolayı bloğa ancak haftada bir post atabiliyordum.Ama artık pek sevgili über magazinimiz tatile girdiğinden ve ben çok başarılı öğrenci ( 1.81 ortalama yaptım, senin neren başarılı demezler mi adama? ) finallerimi atlattığımdan sizlerle daha sıcak keyifli dakikalar yaşayabilceğiz pek havalı okuyucularım.Sizi o kadar çok özledim ki büyük bir şevkle, "of feyşın! oh blog" şeklinde çok süper kaynaklarımın sayfalarında sizler için en iyileri araştırmaya başladım. "Ayh, niçin hep kız modası yazıyorsunuz, biz de modayı takip etmek istiyoruz" şeklinde tepkiler gelince bu yazıyı çok değerli erkek okurlarımıza ithaf etmek istiyorum (onlar kendilerini biliyorlar hepinizi çok seviyorum, sevgi patlamaları içerisindeyim, hemde nasıl bilemezsiniz vallahi canlarım benim).




Geçtiğimiz kasım ayında Royal Elastics tarafından satışa çıkarılan Andy Warhol serisi dört farklı modelden oluşuyor.Andy Warhol & Royal Elastics:" Andy Warhol sınırları aştı ve dünyaya beklenmeyen bir perspektiften bildik olanı görmek için meydan okudu.Royal Elasticsten Andy Warhol, aynı sınırsız enerjiyi , yaratıcılığı ve muhalif fikirleri sergiliyor!" Sizde sıradanlığın bir parçası olmak istemiyorsanız bu seksi ayakkabıları almamanız için hiçbir neden yok.



Royal Elastics'in internet adresinden dört farklı modeli sipariş edebilmek için
buraya tıklayın.Fiyatların $95-$125 arasında değiştiği ayakkabıların kutularından bir de Andy Warhol posteri çıkıyor.










-Moda artık biryerlerde ne giydiğiniz değil, bir yerlere gitmek için tek nedeninizdi....


a. warhol

Posted by ilke 01:44  

2 Comments:

  1. your bloody friend said...
    bende seni seviyorum ilke
    Anonymous said...
    muzlu ayakkabıdan istiorum

Post a Comment