Thousand Reasons



2006'da bir ev partisinde modaya karşı olan hayranlıklarını keşfeden Ben Turner ve Daniel Lindsay, Thousand Reasons'ı oluşturmaya karar vermiş. "Ben, Ksubi ile çalışmayı yeni bitirmişti ve ben de bir film projesini halletmek üzereydim." diyor Lindsay. "Birçok rengin birarada kullanımından ve vintage kesimlerden esinlenerek yeni bir marka geliştirme fırsatı bulduk." Daha çok kış mevsimine yoğunlaşmış iklinin kesimleride kullandıkları renklerde gerçekten harika. Özellikle erkekler için tasarladıkları ceketlere bayıldım!! Bayanlar için daha çok tayt veya dar kesimli pantolanların üstüne bol ve uzun kazak, ceket ve t-shirtleri tercih etmişler. Erkeklere daha çok çalışmışlar sanki. Birde bikini, şort, boxer bulabilceğiniz yaz koleksiyonu mevcut.Tasarımları Turner ve Lindsay bizzat kendileri tanıtmış. İkiliye ve tasarımlarına Thousand Reasons'ın resmi sitesinden ve myspacelerinden ulaşabilirsiniz:)

thousand-reasons.com/
myspace.com/thousandreasons

Posted by ilke 19:42  

1 Comment:

  1. Anonymous said...
    I have tetanus.

Post a Comment