Christian Louboutin

Oturup ne yazsam diye düşünürken, birden Christian Louboutin konusunda hiç yazmamış olduğumu fark ettim. Ayakkabı konusunda favorim olan ve yaptığı her işin bir numaralı hayranlarından olduğum Louboutin'e haksızlık ettiğimi düşündüm. Bu nedenle, ona torpil geçmeye ve hakkında bir yazı yazmaya karar verdim.
1963 yılında doğan Fransız tasarımcı Christian Louboutin, çocukluğundan beri kendini bu işe adamış olanlardan. Gençliğinde sağa sola çizdiği ayakkabılarla başlayan Louboutin, uzun süre hiç ayakkabı satamadıktan sonra Paris'te kendi butiğini aşmış. Daha sonra tasarımları büyük ses getirmiş ve Neiman Marcus mağazalarına kadar taşınmış.
Aşağıda görmekte olduğunuz ayakkabılar, Louboutin'in son koleksiyonuna ait. Hepsi 12 ya da 13 cm uzunluğunda topuklara sahip. Fazlasıyla yüksek fakat rahat topuklarıyla tanınan Christian Louboutin'in bir diğer imzası da yine topuklarında gizli. Kırmızı tabanlar, onun adıyla özdeşleşti artık moda dünyasında. Son derece estetik, seksi ve kadınsı tasarımlara imza atan Louboutin, ayakkabı denildiğinde ilk aklıma gelen isimlerden birisi.


Posted by zerofeelings 20:59  

2 Comments:

  1. Anonymous said...
    hepsi harika görünüyor.ama lova sling benim favorim
    zerofeelings said...
    iowa zeppa ve pigalle.. özellikle aşağıdaki çanta yazısındaki leopar desenli louboutin'le pigalle diyorum. kusursuz.

Post a Comment