ROCK BAGS

Kendime yaptigim iyilik sonrası midemin şişliğinin inmesini beklerken Burger King'in dergisini karıştırıyordum.Ortaokul yıllarımızın vazgeçilmez çantası olan Eastpak'in Prodigy,The Hives ve Kaiser Chiefs'in tasarladığı üç adet çantadan oluşan"rock bags"adli serisini piyasaya sürdüğünü okudum.Özellikle Prodigyden "vay bee" dedirtcek illüstrasyon gibi bişiler beklerken karşılaştığım çanta bence hayal kırıklığıydı.Soldaki üzerindende belli olduğu gibi The Hives'in,ortadaki Prodigy'nin,sağdaki ise Kaiser Chiefs'in tasarımı.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Hayal kırıklığı konusunda haksız mıyım.?

http://www.eastpak.com/

Posted by pansy 02:53  

4 Comments:

  1. ilke said...
    Evet haklı gibisin pensiiciğm.The Hivesınki çok çakma gibi duruyor.Prodigyninkini ise sanki spider man tasarlamış gibi..Kaiser Chiefs'in, Kaiser Chifs olduğu belli bile değil.Ama en kötü ihtimalle onlarınki tercih edilebilir sırt çantası takmayı sevenler tarafından.
    zerofeelings said...
    ay ben yazıcaktım bunu vazgeçtim sonra :) kaiser olanı beğendim. kaiser chiefs rocks.
    ilke said...
    ay çok normal artık hastalıklarımız bile aynı.
    electronicastylebaby said...
    bende keiser olanı aldım^^ diğerleri kesinlikle hayal kırıklığıydı!.

Post a Comment