Street Fashion Denen Şeyin Gerçek Manası Ne Ola ki?




Ne diyim şimdi ben. Baylar kadar bağyanlar da bakıp bakıp iç geçirme seanslarına katılabilirler. Nasıl iştir bu yarebbi? Mübarek sokak değil podyum. Hepisi birbirinden fevkalade güzel insanlar topluluğu. Bu sayfaları dolaştıktan sonra bizim street fashion sayfalarımız gerçekten şaka gibi geliyor. Neyse alın size birkaç adet link benden, bakması sizden... (Evvela ilk sıradaki manchesterlooks'a bakın! Bu bir emirdir.)

Posted by quaqua 10:39  

5 Comments:

  1. ilke said...
    manchester looks!!!
    zerofeelings said...
    böyle çocuklar görünce bi hüzün kaplıyor içimi..
    Zui's diamond dust shoes said...
    manchester cok uzdu beni yani
    onlar ne oyle!!!
    ilke said...
    bitanesinin fotorafını buraya koymak istiyorum ama koyamıyorum.olsun zaten paylaşmak istemiyodum.hot!!!!!
    pansy said...
    manchester looks kalp.!

Post a Comment