Vintage on eBay

Son zamanlarda myspace'te sürekli karşılaştığım vintage giyim sayfalarını eBay'de inceleyim dedim.Gerçekten çok güzel ayakkabılar, çantalar, kısacık elbiseler ve aksesuarlar var. Basit parçalar, evde uğraşsanız yapacağınız cinsten bazıları o yüzden fiyatları da uygun gayet. Elbiseleri genelde her renk ve boyuttan kemerlerle süslemişler ve topuklu kısa çizmelerle tamamlamışlar.Bir göz atın bence eBay'den alışveriş yapmak ve kargonun kapınıza gelmesi çok hoşunuza gidecek.

Spanish Moss Vintage: $9.99'dan başlayan fiyatlar ve $15.00 kargo için.Eklenen her bir parça için de kargo ücretine $3.00 ekliyorsunuz. Yani çakal olup ay bir defada 10 parça alayım ayrı ayrı kargo parası vermeyim demenize izin vermiyorlar.


The le Robo Store
: 60'ların, 70'lerin, 80'lerin twiggy, babydoll, disco, sexy secretary, wrap/mini/party elbiselerinden esinlenmiş. Fiyatlar $14.99 dan başlıyor. Kargo ücreti $12.00 ve eklenen her bir parça için + $2.00.





Vintage Sunglasses: İşte kocaman gözlükler için harika bir adres. Gözlüklere bayılıcaksınız.Ben yıldızlı olanından sipariş ettim bile. Fiyatlar $9.99 dan başlıyor. Kargo ücreti $7.00 ve eklenen her bir parça için +$1.00.



Hippogorillagiraffe : $9.99 dan açık artırmaya sunulmuş fiyatlarla $12.00 kargo ücreti ve her bir ek parça için +$2.00.





Posted by ilke 00:01  

3 Comments:

  1. issue said...
    evet seni o gözlüklerle görmek istiyorum uheuheu
    pansy said...
    ebayi seviyorum.

    olsun biz yine cakallik yapalim beraber siparis verelim.! ehegehegejehe
    zerofeelings said...
    beğendim. pansy siparişi ne zaman veriyoruz? shippingi paylaşırız euaheuha

Post a Comment