Fall Shoes

Bayadır ayakkabılarla ilgili bir post olmadığını farkettim, sağa sola bakındım biraz bişiler buldum bende. Bu yıl rengarenk ayakkabılar modaymış tabi rengarenk dediysek öyle şeker renginde abartı şeyler değil. Mesela koyu kırmızı, çimen yeşili, fuşya, altın sarısı falan. Gece içinse siyah, kırmızı, mor,ya da gümüş bronz gibi metalik renkler giyilmeliymiş. Mesela Calvin Klein Renee:










Bir de tabiki platform topuklar bu sonbaharın vazgeçilmezlerinden ki ben şahsım olarak hiç haz almıyorum onlardan. Ama şu peep-toe dediğimiz şeylere bayılıyorum. Topshop'tan bi örnek buyrun














Ama sanırım modası geçmeyenlerden birisi bilekten bağlamalı olanlar. Nine West'in bu gri süet ayakkabısı pek de fena değil bence.















Ben benim için en önemlilerine gelmek istiyorum ama: çizmeler! Anneme ''keşke atmasaydın o çizmelerini'' dedirttiren modeller çıktı ortaya, tabi Ankara'nın soğuğunda ya da karda falan giyilebilcek türden değiller ama aralık ayına kadar hatta sonuna kadar idare edebilirler. Topshop, Dorothy Perkins, Next bu tür çizmeleri piyasaya süren markalardan bazıları. Ben gri topshop olana bayıldım.























Son olarak yazıyı Paris Hilton'un zevksizliğiyle bitiriyorum gerçi beğenenleriniz çıkabilir ama olmamış bence. Tabi bu platform topuk sevmiyor olmamdan da kaynaklanabilir.















Posted by zui 09:54  

0 Comments:

Post a Comment