Absolut Disco

Kalbimizin baş köşesinde kendine yer edinen Absolut, Disco Gift Pack adlı bir limited edition çıkarmış piyasaya. Uzun zamandır zorunda kalmadıkça bira içmeyen ve alkol tercihini vodkadan yana kullanan ben, bu yeni Absolut şişelerini görünce kendimden geçtim. Mutlaka alın. Tabii bir de sorumlu için, alkollü araba kullanmayın, sarhoş olup eski sevgilinizi aramayın, 18 altıysanız zaten içmeyin sevgili okuyucular.

Absolut web sitesinde ayrıca çok şirin bir disko oyunu bulunmakta. Disko oyunu nedir ben de bilmiyorum, öyle "Disco, disco" şeklinde bir şarkı eşliğinde takılıyorsunuz.

Posted by zerofeelings 20:41  

3 Comments:

  1. Anonymous said...
    bu absolut disconun disco kısmı çıkıyor bir de efendim. böyle çat diye ikiye ayırıyosunuz dandik vodkaların üstüne takıp hava atıyorsunuz. yok yok, şaka. üstünde tavana asılıcak yer yapmışlar tavana asıp çılgın partiler veriyorsunuz. adamlar düşünmüş.
    zerofeelings said...
    yeliz?
    Anonymous said...
    ipekcim? : )

Post a Comment