Shake Your BoomBox

Kalbimin en özel yerlerinden birinin sahibi olan Londra it-boy'u Henry Holland'ın MAC ve BoomBox için yaptığı t-shirtü almayı düşünüyordum ki, BoomBox'tan burada neden hiç bahsetmemiş olduğumuzu düşündüm. Dirty gibi yerlerde ortam insanları ve abazaların akınına uğrayan Nu-Rave partileri yapılmaya çalışılırken, elin İngilizleri'nin nasıl eğlendiğini sizlere gösterirsem belki buralardaki ortamcı popülasyon sayısı azalır diye boş bir umuda da kapılmadım değil. (Önemli not: Ortamcı sıfatı burada nu-rave olsun olmasın, çalan müzik hakkında en ufak bilgisi olmayıp "Kafam güzel bütün gece dansedicem abi eheheheh" düşüncesinde olanları kapsamaktadır.)

Londra'daki it tabir edebileceğimiz topluluğun takıldığı bir gece klübü olan BoomBox, her pazar verdiği partileriyle ünlüdür. İçeride gördüğünüz herkes fashionistalıktan ölmek üzeredir, bir tane sıradan görünümlü insan görürseniz şanslı gününüzdesiniz demektir, gidin bir piyango bileti alın. Son derece stylish kızlar ve onlardan da stylish gay kankaları her yerdedirler sanki. Neon ve parlaktır bütün renkler. BoomBox'ın kapısından girdiği an herkes kusursuz görünmelidir, saatlerce hazırlanılır oraya gitmeden önce. Kızların birbirinden renkli takma kirpikleri, uzunluk yarışındadır sanki. Sağınızdaki kızda asit yeşili 4 cm kirpikler görüp oha der, solunuza dönünce kirpikleri kuş tüyünden olan başka bir kız görünce daha da bir oha dersiniz. Hem erkeklerde hem kızlarda bir kırmızı ruj furyası alıp başını yürümüştür, her iki cinsin de makyajları evde asla yapamayacağınız kadar kusursuzdur. Londra'nın BoomBox'ta toplanan it-kid'leri o kadar muhteşemdir ki; hiç dip boyaları gelmez, deli gibi dans ederek geçen bir geceden sonra bile terlemez, bütün fotoğraflarda kusursuz çıkarlar, eyeliner'ları hiç akmaz. Kalabalıkta ilerlemeye devam ettikçe Henry Holland'ı yanında Agyness Deyn ile shot yaparken görürsünüz. Yanlarındaki Gareth Pugh olabilir mi yoksa?? İlerlemeye devam eder ve tuvalete girersiniz. Aynanın önündeki kızlar fısıldamaktadır birbirlerine: "John Galliano buradaymış, gördün mü?"

Evet bu kadar kıskandırmak yeter.




Posted by zerofeelings 21:36  

9 Comments:

  1. zui said...
    oha diyorum ben de sadece!
    allığı da öyle sürmek istiorm ayrıca
    ilke said...
    "John Galliano buradaymış, gördün mü?"

    çok kıskandım.
    D e n i z said...
    boombox bu senenin sonunda kapanıyormus duydugum üzere !
    zerofeelings said...
    sanmıyorum kapanacağını ama kapanırsa üzülürüm.
    Anonymous said...
    evet bence de yanlış bir duyum. boombox severler olarak herkese bir adet boombox book edinmelerini tavsiye ediyorum. jeanette door bitch'in ve kıyafetlerinin hastasıyım şahsen. ayrıca alistair allan'ın gelmiş geçmiş en iyi parti fotoğrafçısı olduğunu düşünüyorum. hmm, cobrasnake hakkındada aynısını düşünüyo olabilirim, bilemedim.
    zerofeelings said...
    alistair allan.
    D e n i z said...
    maalesef :
    http://current.com/items/87906251_goodbye_to_british_party_boombox
    :/
    dogru gibi görünüyor ?
    baska bir yerde daha okumustum cünkü , i-D bile olabilir .
    zerofeelings said...
    yeni boomboxlara içelim o halde.
    Anonymous said...
    vallahi doğruymuş. R.I.P son partinin adı hatta. ama çok daha iyisiyle gelinceğine dair duyumlar aldım an itibari ile, hayırlısıyla diyorum

Post a Comment