Voodoo Pickle




Myspace'te beni listesine eklemek isteyen tanımadığım kişileri ya da tanımadığım kişilere ait "x satıyoruz" konseptli profilleri genelde hemen reddederim. Pickle kelimesine olan nedensiz sempatimden dolayı Voodoo Pickle'ı reddetmeden önce profile bakmaya karar verdim. 15lik scene özentisi kızlar için yaratıcılık denemelerinde bulunan herhangi bir aksesuar koleksiyonu bekleyen ben, gördüğüm şeylerin şirinliği karşısında şok oldum. 3-4 pound olan fiyatları görünce de, hemen birkaç tane almaya karar verdim.






Kaç tane ürün alırsanız alın, shipping fiyatı sadece £1. Geçen hafta sipariş verdim ama henüz elime geçmediler, Voodoo Pickle'ın tek eksisi ürünleri geç yollamaları; Ebayİngiltere gibi sitelerden alınan ürünler 2-3 günde Türkiye'ye ulaşırken, Voodoo Pickle ile 10 günü bulabiliyor.

Posted by zerofeelings 13:48  

0 Comments:

Post a Comment