Kate Moss in İstanbul

Cumartesi günü teelvizyon izlerken yeni kurulan mp3 adlı 3 genç kızın kurdugu grubu gördükten sonra bunu türk halkının yaratıcılığına vermiştim. Ancak dün okuduğum bir haber- gerçi ne kadar doğru bilemiyorum- beni dehşete düşürdü. Kate Moss can dostları olan Mert Alaş ve Marcus Piggott'u kırmayarak "W" dergisinin temmuz sayısının İstanbul konulu moda çekimlerine katılmak için Türkiye'ye geldi. Kate Moss geldiği gibi kendini Taksim gecelerinin eğlencesine bırakmış ve girdiği barda mp3 grubundan bir bayana aşırı ilgi gösterdiği için -aşırı ilgi!?- barda huzursuzluk çıkmış.
Moss, 17 Haziran'da Mert Alaş ve Marcus Piggott'un Mısır Apartmanı'nda düzenlenen fotoğraf sergisine gidecek daha sonra da Esma Sultan'da düzenlenecek partiye katılacakmış. Sevgili Moss 19 haziran gecesi yurdumuzu terk ediyormuş. Şimdiden elveda diyorum kendisine.

Posted by issue 13:17  

4 Comments:

  1. ilke said...
    geçenlerde düzenlenen bir fotoğraf sergisine de marc jacobs katılıyordu ama yalan o işler.
    issue said...
    kesin burda da mp3ü bilemicem
    Otto said...
    Ya evet ben de gazetede okudum onu ama yani pek ihtimal vermem, hem nedir o ya mp3 diye grup adı mı olur? :)

    Carine Roitfeld de gelsin :)
    ilke said...
    ben bugün mp3 ü gördüm. hem de isimleri "grup mp3". içinde yıldız asyalının olduğu 3 tane kızcaazdan oluşuyormuş. kral tv grubu deyim siz anlayın. bence sansasyon yaratmak ve isimlerini duyurmak için böyle bir haber uydurdular.

Post a Comment