NR 39


Uzun zamandır beynimde o ayakkabıyı tasarlıyorum, vitrinlere bakıyorum. Tam istediğimi asla bulamıyorum. Aldıgım babetin ya kurdelesi gözüme batıyor, ya da stilettoların üstündeki bantı sevemiyorum. Dergilerde gördüğüm o mükemmel stilettoları asla bulamıyorum, sinir oluyorum.
Siz de hala böyle düşünüyorsanız bence nr39'la tanışmalısınız. Wonderland tanımına uyan bu ayakkabı atölyesi İpek Yılmaz adlı tasarımcıya ait. Gerçekten kurguladığınız o mükemmel ayakkabıya uçuk fiyatlar ödemeden sahip olabilirsiniz. (ayakkabılar/sandaletler:79-99 YTL , dolgu topuklar:110 YTL, bootieler:119 -139 YTL, çizmeler: 149 -199 YTL.) Bu atölyedeki bütün ayakkabılar el yapımı, ve tasarımcı bunu kendi tek tek yapıyor. Atölye vitrinindeki ayakkabılara vurulup birini alabilir, ya da hayalinizi paylaşıp 15 gün içerisinde ona sahip olabilirsiniz.



Adres:Süleyman Nazif Sokak No:39 Nişantaşı/İstanbul
Telefon:+90 212 241 40 59

http://www.nr39.com/

Posted by issue 22:58  

3 Comments:

  1. ilke said...
    çok güzellermiş gerçekten.
    zerofeelings said...
    Birkaç aydır takip ediyordum ayakkabılarını, sonra üşenip yazı yazmaktan vazgeçtim. Süperler, en kısa zamanda almayı düşünüyorum 1-2 tane.
    issue said...
    evet en son şu gri pembe stilettoyu 66 ytlye arkadaşım satın almış.

Post a Comment