2008 AW: Must-haves of the Season

Bu sonbahar nelere sahip olmak isterdim diye düşündüm, işte 2008 AW koleksiyonlarının en ilgimi çeken parçaları..

1- Çanta olarak 2 favorimden biri kesinlikle bu Alexander McQueen. Bu sezon her yerde İngiliz esintileri göreceğiz.


Diğer favorim olan bu Salvatore Ferragamo'ya ilk görüşte aşık oldum.


2-Gözlük konusunda birinciliği Marc Jacobs'a, ikinci sırayı ise Michael Kors'un nerd-vari gözlüklerine verdim.



3-Bu sezonun en büyük trendlerinden birisi dantel. Topshop'ın Unique koleksiyonundaki bu elbise bazen bayağı durabilen danteli gayet başarılı bir şekilde kullanıp masum bir görünüş yakalamış.

Ayrıca Kate Moss koleksiyonundaki bu yeleği de beğendim.

4-Siyahın modası hiç geçmiyor ama bu sezon goth imajlarla daha sık karşılaşacağız gibi görünüyor. Elbise Luella'dan.



5-Pelerinler de sezonun gözdelerinden olacak. Aşağıdaki Jaeger pelerin benim favorim.



6-Yüksek ve bel kısmı bol pantolonlarla -diğer bir deyişle MC Hammer pantolonlarıyla- bu yıl pek bir iç içe olacağız. Herkese yakışacağını düşünmediğim bu pantolonlar paçaları kısa olduğu için bacakları daha uzun gösteriyorlar.


Louis Vuitton 2008 AW

7-Dolce & Gabbana koleksiyonundaki herşeye sahip olmak istiyorum desem sanırım abartmış olmam. Bu koleksiyonunda Kraliçe 2. Elizabeth'ten esinlendiklerini açıklayarak herkesi şaşırtan ikili, "Kraliçe'den ilham mı alınırmış" diyenlerin çenesini kapamış gibi görünüyor. Yukarıda bahsettiğim pantolon modelinden de birkaç tane bulunuyor koleksiyonda, onların ve başörtülerinin ilham kaynağı ise tabii ki İngiltere Kraliçesi. Ayrıca normalde ekoseye sinir olan biri olarak ekoseli elbiselere de bayıldım. O ekoseli yüksek bel eteği de istiyorum.


Posted by zerofeelings 12:38  

0 Comments:

Post a Comment