Dr. Martenslar Geri Döndü



Bir zamanların efsanesi olan -aslında modası hiç geçmeyen- Dr. Martenslar geri döndü.Uzun,kısa,topuklu,düz ve rengarek,desen desen envayi çeşit modeli bulunan Dr. Martensların rahat ve sıcak tuttuğu da söyleniyor.-Tabi bunun tam tersini iddia eden bir kesimde mevcut.-




Geçen sene Yohji Yamamoto tasarımlarıylada beğeni toplayan markanın yeni koleksiyonuda bayağı renkli.




Agyness Deyn,Johnney Depp,Cory Kennedy ve Lindsay Lohan de Dr. Martens giyenler arasında.








Posted by pansy 07:45  

12 Comments:

  1. issue said...
    haz etmiyorum.
    zui said...
    yıllar önce yeşil bitane vardı, sonra sevmemeye başladım birine verdim, çok da sıcak tutmuo bu arada
    pansy said...
    Bence güzel beyaz sivri burun gibi olan var sitede bitane.O bana ilk görüşte çekici gelmedi değil.
    Anonymous said...
    Botlara lafım yokta o hAtun iğrenç
    Anonymous said...
    Dr. Martens
    Anonymous said...
    modası geçeli baya oldu.ne geri gelmesi ya!
    Anonymous said...
    ayrıca ''lar'' eki değil ''ler'' eki olmalı.martan şeklinde okunmuyo hahah.
    Anonymous said...
    2 senedir dönmüslerdi.
    gazete bile okumuyosunuz galiba.
    gecen yıl çarsaf carsaf türk gastelerinde çıktı. dünyada değil türkiyede moda oldu diye yazdılar.
    ayrıca de da ekleri de ayrı yazılır. hay allahım.
    Anonymous said...
    martenLAR olur ukalalık yapıcagına büyük ünlü uyumu öğren
    pansy said...
    öncelikle Dr Marten's' konusunda yapılan yanlıştan dolayı özür dilerim hemen düzeltiğimide belirtirim

    ikinci olarak evet dr MartensLAR eee?

    ve son olarak Dr Martenslar geri dönüyor yada oo yeni moda oldu tarzı bi kelime,cümle görmedim gören varsa bana ulaşsın.
    Evet yeni hoşuma gitmeye başladı araştırdım yazdım.
    tamam?

    saygılar.
    Anonymous said...
    ler-lar eki koymak için önce kelimeyi telafuzdan alalım isterseniz nasıl olur?

    dr. martins 'ler' (aksanlı)

    dr. martans 'lar' (mahoca)

    dr. martıns 'lar' (yazarın aksanı)

    yazıldıgı gibi okusan bile
    mantıklı olarak sonuna asla 'lar' eki koyamassın!bi yaşıma daha girdim!

    saygılar.
    Charlotte said...
    Anonim anonim bağırıp çağırmalar çok şahanedir her zaman..
    Dr. Martens ise gerçekten şahanedir. Dize kadar olanları favorim olur. Gayet de sıcak tutar ayrıca oldukça rahattır da~~

Post a Comment