Urban Outfitters is the BEST!

Urban Outfitters dünyanın her yerinde mağazası olan mükemmel, harikulade, bir o kadar da pahalı mağazalar zinciri. Renkli sneakerlardan tutun çizmelere, gözlüklerden kıyafetlere kadar bir sürü seçenek var. Yalnız bazı parçaları gayet sıradanken, bazıları ise 'evet bu paraya değdi!' dedirtiyor. Bayan ayakkabılarının arasında gördüğünüz siyah bağcıklı o cici şeyi almaya karar vermişken birden Türkiye'ye gönderilmediği gerçeği kalbime bir hançer gibi saplandı. (fiyatı da 14$ şaka?) Ancak mutlaka almalıyım diyerek engin araştırmalara girdim ve de çeşitli siteler buldum. Sevgili kardeşlerim; 'internette çok beğendiniz, almaya karar verdiniz, ama ülkenize gönderilmiyor mu? olsun biz varız ' temasını benimseyen siteler kurmuşlar. Oradan alıcaklarınızı sipariş edebilirsiniz. Bu siteler sizin yerinize gümrükten geçiriyor , vergisini hesaplıyor ve size yolluyor. Ancak tam ne kadara mal olur kısmıyla henüz ilgilenemedim.

for ladies;



'Eros Kate Moss' sweati ne kadar harikulade değil mi? Bir de bu sene üstünüzden asla çıkarmamanız gereken gri jile ise çok güzel. Ama 10 puan şeffaf lacivert gömleğe gidiyor bay ve bayanlar. Plastik botlar çılgın yağmurlu günlerde bir hayli işinize yarayabilir. Ancak aynı botları Boyner mağazalarında da daha uygun fiyata bulabilirsiniz. Beyaz vans'ler cidden en sade ve en güzeli. Beyaz slip-on takıntımı hala atlatamamışken (asla hastane ayakkabısı gibi değiller) ve atlatmayı düşünmemişken bir adet edinme vakti diyorum. Gerçi bağcıklıları da güzel ama slip-on' ları kimselere değişmem. Christmas botları çok şekerler, hediyelerinizi heycanla açarken iyi bir ikili olabilirsiniz.



for gentlemen;


Erkek ayakkabılarının durmadan renklenmesi artık sinirimi bozuyor. Artık neon renk kusmak üzere olduğum şu günlerde gri ve beyaz renkli ayakkabılara daha sıcak bakar oldum. Ayrıca beyaz slip-on'lara minik kalpler gönderiyorum. Evet herkes beyaz slip-on giysin kampanyasını da burdan başlatıyorum. Evisu'lu olan ise çok kırmızı gibi, burnu bi garip geldi bana. Tavşanlı ev terliğiyle kapıyı açtığınızda kapıcınızın surat ifadesini görmek isterim doğrusu :)

bir de şöyle bir gözlük var;


benim gibi suratınız minikse bu çerçeveler bir garip duruyor.

p.s:
http://www.urbanoutfitters.com/urban/index.jsp

Posted by issue 21:05  

4 Comments:

  1. zerofeelings said...
    İşin en dandik kısmı 2 aydır son derece hırslı bir şekilde arıyor olduğum Reebok sneakerları burada bulup, Allaaahhh!!! şeklinde koltuktan düşüp, shopping cart'ıma ekleyip tam checkout yapacakken international shipping olmadığını fark etmemdi. Bunun üzerinden 1 ay geçti, hala başka sitede bulamadım o sneakerları. Urban Outfitters SUCK.

    Designer kısmında güzel şeyler oluyor bir de genelde.
    issue said...
    urban yalan ne varsa yal� sporda var ahahah
    zerofeelings said...
    sus lan sus söyleme. ben alıcam bitek başkasında görürsem kafasında paralarım ayağından çıkarıp.
    ilke said...
    ece alıyo ki? hem de nike. süper geçen gün pay-pal hesabı arıyodu.

Post a Comment