Comme des Garçons

Japon tasarımcı Rei Kawakubo'nun muhteşem tasarım markası Comme des Garçons'u tanıtmak istedim size bu yazımda. Marka ilk olarak 1969'da Tokyo'da faaliyete başlamış. Renkli, asimetrik desenli kıyafetlerle öne çıkan marka Vivienne Westwood, Fred Perry, Speedo ile çalışmış.


Fransa, Japonya, Türkiye'de üretilen kıyafetler Tokyo ve Paris başta olmak üzere tüm dünyada satılmaktadır.

Markanın bir diğer önemli tasarımcısı Junya Watanabe'dir.

Comme des Garçons'dan bahsedip "Guerilla Store"dan bahsetmemek olmaz. Bilmeyenleriniz için Guerilla Store açılacağı belli kişilere söylenen ve kısa süreler açık kalan, şehrin daha dışarısında kalan yani diğer mağazaların olduğu yerde olmayan dükkanlardır... Comme des Garçons ilk Guerilla Store'unu 2004'te Berlin'de açtı. Daha sonra Reykjavik, Varşova, Helsinki, Stockholm ve Atina'da Guerilla Store açan marka belki yakında Türkiye'de de bir dükkan açar. Kim bilir...

Fred Perry ile olan çalışmalarından birkaç örnek;




























Markanın parfümlerinin de çok iyi olduğu söylenir fakat parfümlere alerjisi olan biri olarak benim hiç fikrim yok bu konu hakkında.

Posted by perry boy 22:25  

4 Comments:

  1. zerofeelings said...
    Markanın parfümleri hakkında;

    Çok iyi mi bilemem ancak "yeni açılmış taze kurşun kalem kokulu parfüm" son derece dikkat çekici. CDG parfümleri eksantrik şeklinde tanımlanabilir aslında.

    Ha bir de adından dolayı hep Fransız bir markaymış gibi gelir bana.
    issue said...
    parfüme alerji mi? benim alerjimden daha garibinide duydum. yanlız ayakkabının burnu ne garipmiş yahu.
    perry boy said...
    ayakkabı masa tenisi ayakkabısı(çok ilginç tabi masa tenisinin ayakkabısı olması) olması lazım. onların burunları öyle... evet parfüm sadece bikaç tane parfüm kullanabiliyorum...
    ilke said...
    o ayakkabıları giyenin kulu/kölesi olurum.

Post a Comment