Fashion Film Festival Frustration II


Dün gece İpek ile birlikte ben de oradaydım. İstanbul Street Style'ın partilerinde ciddi bir DJ problemi yaşadığını düşünüyorum. Retro ve Fashion Film Fest'teki DJlerin birbirinden alakasız parçaları ardarda çalmasını ve dolayısıyla parça geçişlerini yapamamasını hatta ve hatta parça arasında başka bir parçanın çalmaya başlamasını (evet bu retro'da ve dün geceki partide bir kez oldu) hoş bulmadım.

Festivalin şov kısmına gelince; ben de filmleri izleyemedim. İstanbul Street Style'ın genç tasarımcıların önünü açar nitelikte defileler düzenlemesini oldukça başarılı buluyorum. Ancak, amatördü. Sunumdan, konsepte kadar bir çok şey malesef amatördü (filmler de öyleymiş duyduğuma göre). Evet zaten çok profesyonel tasarımcılar çalışmıyordu belki ama Facebook'tan bile 1300 kişinin katılacağını belirttiği bir "event"in daha ciddiye alınması gerekiyordu sanki.



MTV, Fashion TV, Trendsetter, M.A.C gibi isimlerin sponsor olduğu bir defilede kameraların ve hali hazırda bekleyen fotoğrafçıların önüne 0 beden olmayan ve giydiği siyah iç çamaşırından yağları sarkan saçı başı ve tavırları bir modelinkine hiç yakışmayan bir kız çıkıpta 10 dk boyunca üstüne elbise dikilirken poz vermemeliydi belki de. Böylece daha ilk dakikadan ön yargılı yaklaşmazdık bu kadar olaya. Bir de kimse alınmasın ama konuyla son derece alakasız görünen (kendisini tanımıyorum belki de esas kadındır ama...) bir teyzenin defile boyunca düğünlerde gelinin başında duran ve "damadın annesinden 500 euro, gelinin kaynından bir burma bilezik" şeklinde tasarımcıları tanıtması ve aralarda seyriciyi gazlamak adına haydi eller havayaaa diye bağırması bana ve Göksu'ya göre gecenin "şaka"sıydı.





















Bir İstanbul Street Style ve The Hall partisi daha geride kaldı. Eleştirilerimin yıkıcı değil yapıcı olmasını ve 2 hafta sonraki Retro-a-go-go partisine kadar daha yaratıcı ve "düzenli" fikirlerle birşeyler yapılmasını umuyorum.


Çok önemli not: Gözlemlerim 23.30 itibarı ile yapılmıştır. Festivalin 14.00'da başladığını ve öncesiyle ilgili bir fikrim olmadığını belirtirim.

Posted by ilke 19:12  

5 Comments:

  1. zui said...
    cidden çok bitik gözüküyor.
    o sarışın gerçekten manken diye mi orda dikiliyor?
    zui said...
    This comment has been removed by the author.
    ilke said...
    This comment has been removed by the author.
    ilke said...
    evet.
    Anonymous said...
    Sweet i like those vinatge sunglasses!

Post a Comment