Istanbul Fashion Frustration

Dün Fashionalism olarak -en azından bir kısmı olarak- Istanbul Fashion Film Festival'a katıldık. Tanıtımı iyi yapılmış olan bu etkinliğin web sitesinden de edinmiş olduğum izlenimlerle The Hall'dan içeri girdiğimde, oldukça büyük bir hayalkırıklığına uğradım. Ben mi çok şey bekliyordum bilmiyorum ama gecenin çoğu benim için çok sıkıcı geçti.

Öncelikle gündüz yapılan etkinliklere katılmadığımı belirteyim. Gelip podyumun önünde yerimizi aldıktan biraz sonra live-styling başladı. Evimdeki perde ve koltukların kumaşlarını alıp İlke'nin vücuduna dolayıp birkaç yerinden düğümlesem ortaya çıkacak olan şeyi kafanızda canlandırmanız, bu live-styling hakkında ne düşündüğümü anlamanıza yardımcı olabilir. Daha sonra ise 4 tane koleksiyon tanıtıldı. Malesef tasarımcıların adlarını hatırlamıyorum. İlk koleksiyon bana 2006 sonbaharında herkesi ele geçiren Topshop ya da benzeri tunik/elbise ve tayt modasını anımsattı. Kötü değildi, ancak sıradandı. Kısacası ancak haftaiçi giymek isteyebileceğim şeylerdi. 2. koleksiyonda ise erkeksi unsurların bolca kullanılmasını, yüksek belleri, gömlekleri, herşeyi beğendim. Ama gri yerine siyah-beyaz ikilisini tercih ederim. 3. koleksiyon Aggy Deyn saçlı bir modelle başladı, renkli ve eğlenceliydi. Özellikle uzun pembe elbiseye bayıldım. En son koleksiyondaki bir tek şeyi bile giymezdim asla.

Daha sonra ise DJ Nikki çalmaya başladı. Justice, Peaches, The Gossip, The Killers gibi güzel şeyleri aralara tıkıştırması dışında gece aynı sıkıcılığıyla devam etti benim için. Çok kalabalıktı, ve içerideki kitle adında Fashion geçen bir etkinlikten beklenemeyecek kadar sıradan ve alakasızdı. Dresscode'u en azından ucundan andıran birşey uygulanmış olsaydı keşke, böylece her tarafımızda tatil köyü diskosundan kaçmış gibi duran ve aç aç bakan erkekler görmezdik.

Istanbul Street Style'ın bunun gibi bir gece için yapmış olduğu masraf nedir, ya da bu tür organizasyonları ne şekilde yapıyorlar bilmiyorum, ancak "Bu mudur?" demeden edemedim. Hatta aynı bütçe benim elimin altında olsa, Dress to Impress Party gibi cheesy bir isimle bile çok daha eğlenceli bir parti düzenleyebilirdim gibi geliyor bana. Özetle, olmamış. Çok daha iyi olabilirdi.

Posted by zerofeelings 15:18  

0 Comments:

Post a Comment