CROCS



Yaz aylarında spor ayakkabı giymek size de işkence geliyorsa crocs'lar tam size göre. Bir teki 150 gr. olan bu ayakkabılar artık dünyada ve ülkemizde bir hayli moda. Crocs'ların özel delikleri sayesinde hava dolaşımı ayaklarınızın terlememesini sağlıyor. Büyük küçük bir çok insanın ayağından düşürmedeği crocs'lar gerçekten çok rahat. İlk başta sizde benim gibi itici bulabilirsiniz ancak ayağınıza bir kere giydikten sonra vazgeçemeyeceksiniz.




George Bush'da crocs giyenler arasında!?

Posted by issue 18:34  

5 Comments:

  1. Otto said...
    "I don't care how comfortable Crocs Are, you look like a dumbass."

    bu s�z� sonuna kadar savunuyorum. yani giyip denememe ra�men itici geliyorlar hala!

    fashionalism ekibinden giyenlere dumbass demiyorum yani, yanl� anla��lmas�n :)
    issue said...
    hahahha o grubu face de bende görmüştüm. gerçekten klasik modeli biraz garip olsa da babetleri çok rahat. bence artık giymelisin ahmet:)
    Otto said...
    Evet babetler resimden de güzel duruyor. yaz bitti zaten, geç kaldım :) okçuluk sayesinde tatil yapamadım doğru düzgün ahaha. ama senin için giymeyi deneyeceğim asya.
    pansy said...
    Bence kotu cok.Ozellikle sarı olanı bana uzak olsun.O ne ayol oyle.
    Anonymous said...
    fashion ve crocs
    britney spears ve edith piaf
    türk sanat müziği ve trip-hop
    bale ve break dance
    ...
    alakasızlıkları devam ettirebilirm

Post a Comment