Tod's + Mrs Paltrow

Artık İtalyanlara güvenim sonsuz!
Kaç seferdir dergilerde gördüğümde burun kıvırıp "50 yaşımdan önce asla" şeklinde gördüğüm bu Tod's ayakkabı ve çantalarına tekrar tekrar bakasım geliyor birkaç gündür. Sebebi ise açık, elegan ve şık bir görünüm oluşturmakla kalmayıp kendilerine özgü stillerini vurguluyorlar.









Hele de Gwyneth Paltrow'la yaptıkları son reklam kampanyasında yanık ten+doğal tonların birleşiminden gözümü alamadım. Solaryuma çok sıcak gözle bakmadığım için yaz uzun ve işkenceli bir bekleyiş. Herneyse, şu ana kadar fazla göz önüne çıkmamalarını da çoğunlukla elit hatta kraliyet ailesi mensupları arasındaki popülerliklerine bağlıyorum. Öyle ki Prenses Diana'nın sık kullanımından dolayı çantalarından bir modelin takma adı D Bag bile olmuş.









En sevdiğim ve beni çeken özelliği ise -evet markanın kesin bir çizgisi var ama- dikkatli baktığınızda neredeyse her ürünü kendi tarzınıza hatta her şarta uydurabilecek olmanız.
1920 yılında küçük bir aile ayakkabıcısı olarak başladığını düşünürsek Tod'su bilmiyorum ben mi çok geç keşfettim ama kalbimdeki klasikler listesinde yerini aldı diyebilirim.
Ayrıca erkek koleksiyonu ve kemer, bileklik gibi aksesuarlarına da kesinlikle göz atılmalı.
tod's.com

Posted by Anonymous 03:23  

1 Comment:

  1. Efe Can Çakmak said...
    i heart your blog ödülümü size verdim. tebrik ederim, blog'unuz çok başarılı.

Post a Comment