Cry me a river Auguste

NY magazine'i kurcalarken fashion sayfasında gördüm bu haberi ve şok oldum. Haberi aynen aktarıyorum.

Podyumlarda sayısız kez mankenlerin düştüğünü, ayaklarının takıldığını veya göğüslerinin açıldığını gördük ancak ağladıklarını ilk kez geçen gün gerçekleşen Jil Sander şovunda gördük. Litvanyalı model Auguste Abeliunaite gözlerinden akan göz yaşları ile iki kere podyuma çıktığı görüldü. Front Row'da bulunan izleyicilerinde söylediği gibi bu garip bir makyaj trendi vs. değil model gerçekten ağlamış podyumda. Ancak Jil Sander 'ın sözcüsü yaptığı açıklamada böyle bir şeyin olmadığı, kendilerinin videoları ve resimleri incelediğini söylemiş. Ancak aşağıdaki resmi görünce de "Belki erkek arkadaşından ayrılmıştır veya ayakkabısı canını acıtmıştır" demiş.

Resimde de görüldüğü gibi çok acıklı bakmış Auguste. Kendisine mutlu günler diliyoruz buradan!

Ve Milan ve Paris'teki moda şovlarında NY magazine yalnız bırakmıyor sizi. Canlı bağlantılar ile twitter'da! : http://twitter.com/cutblog

* Sol baştan Milan podyumları: Gucci, Pucci, Dsquared2..
Dsquared2 , Britney Spears'ın dünya turnesi kıyafetlerini de tasarlamış. Ancak Milan'daki şu kıyafeti ile herkesi şaşırtmış. Gayet Olsen ikizleri havasındaki bu kıyafet ve mankenimizin şov boyunca taşıdığı Starbucks içeceği ile izleyenlerin dikkatini çekmiş doğrusu..

ayrıntılar için: http://nymag.com/daily/fashion/

Posted by Otto 19:36  

1 Comment:

  1. Anonymous said...
    bende jil sanders defilesinde yürüseydim, bende ağlardım (sevinçten):)

Post a Comment