GÖZLERDE TWIGGY MODASI.

Blogda ilk yazım olarak size yine eskilerden pörtleyen bir makyaj trendini tanıtıcam.
6o'ların stil ikonu, benim de pek sevdiğim çöp model Twiggy'nin çekici göz makyajına sahip olmayı kim istemez?

Malzemeler:
1- ince uçlu bir eyeliner. kalem pek tavsiye etmiyorum çünkü dağılıyor. eğer daha önce hiç çekmediyseniz L'oreal'ın eyelinerını önerebilim çünkü ucu ince kıllı değil dağılmadan kalem gibi uygulayabiliyorsunuz.
2- gümüş/beyaz far
3- bol siyah rimel
optional olarak da takma ALT kirpik. evet, inanamiyacağınız kadar güzel duruyor.

Uygulama:

1-ilk önce üst göz kapağınızı gözünüz çinli kıvamına gelecek kadar çekin.sonra tam pınardan başlayacak şekilde hafif yukarı çıkarak kuyruğa kadar uzatın. gözünüzü kapadığınızda eğik bir üçgen gibi olmalı. bu çizgiyi dikkatli geçtikten sonra altında kalan alanı dikkatlice boyayın. aynı işlemi diğer göze de uygulayın ve iyice kurumasını bekleyin.

2- şimdi en dikkatli olmanız gereken kısma geliyorum. göz kapağınızın gözünüzü kaplayan şişkin kısmı sona erip de kaş altı dediğimiz bölgeye geçen kısıma, burnunuzdan başlayıp önceden çektiğiniz aşağıdaki kuyruğa paralel gelecek hafif eğik bir çizgi çekiyoruz. elinizi titretmemeniz burada çok önemli. iyice kurudğundan emin olmadan gözünüzü bırakmayın.

3- şimdi seçtiğiniz gümüş veya beyaz tonlardaki farı aplikatörümüzün ucuna sürüyoruz ve çizdiğimiz aşağıdaki kuğruğun hemen üstüne, o şişkin yeri kaplayacak şekilde sürüyoruz.

4- ve kirpikler! benim tavsiyem, üst kirpiklerinize 3 kat kadar siyah rimel sürmeniz, alt kirpiklere de takma kirpik takmanız. yok, uğraşamam takma kirpikle diyorsanız o zaman 3-4 kat rimelden sonra birbirine yapışan kirpiklerini bir toplu veya çengelli iğne yardımı ile ayırın.

ve dikkat edin görünüz çıkmasın. ve evet! hazırsınız!!!!


--> yeni görünüm.





















twiggy'nin kült görünüşü<--

Posted by Anonymous 23:23  

3 Comments:

  1. zerofeelings said...
    yerim senin makyajını. göksu makyajı.
    zerofeelings said...
    bunu ne zaman yapsam içine ediyorum makyajımın, silip baştan başlıyorum ehhh be diyorum.
    ilke said...
    bende bugün rüyamda yapıyodum.ahaha.

Post a Comment