UFFIE'S BANGING

Image Hosted by ImageShack.us


Son bir kaç aydır takip ettiğim müzik bloglarında ve insanların myspace'lerinde görmeye alıştığım Uffie'yi yakından takip etmeye başlayınca onun sadece Ed Banger plak şirketinden çıkma bir "Hot Chick" değil, o sıfatıyla özleşmiş çok süper bir stili olduğunu farkettim.

Henüz 19 yaşında olan bu lolita babasının işi dolayısıyla Miami'den Paris'e yerleşmiş ve Paris'in o büyüleyici moda ruhundan nasibini almış görünüyor."İkisi de aynı anda gelirler" diyor müzik mi moda mı senin için önce gelir sorusuna."Moda benim için biçim, şekil, kendini ifade etme yolu.Müzikte öyle.Nasıl hissediyorsam ona göre giyniyorum ve ona göre şarkımı söylüyorum..."

Uffie etkilendiği insanları sayarken Jay-z,Missy Elliot gibi isimleri telaffuz etse de gözüne sürdüğü "Hello can you see me?My name is Uffie!" tarzı neon pink farlardan tutun, giydiği gökkuşağı renklerindeki etekler,asimetrik t-shirtler ve stiletolarıyla ben O'nu New Rave Fashion kalıbıma sokmaya çok meraklıyım!

Image Hosted by ImageShack.us

Posted by ilke 01:11  

6 Comments:

  1. zerofeelings said...
    uff is bangin!!

    hastasıyız.
    miss dresscode said...
    budur!
    ezgi said...
    uffie giyinmiyor ki : )
    ezgi said...
    bir de blog çok şeker olmuş, daha çok kate moss isteriz : )
    ilke said...
    teşekkür ederiz:)
    kate moss la bizde yakından ilgileniyoruz:)
    vangouf said...
    hastasıyımdır.

Post a Comment