Nike İD

Nike'ın İD projesini yeni gören biri olarak sizle paylaşmalıyım dedim. Biraz geç olduğunun bende farkına vardım ama benim gibi haberi olmayan insanlar için paylaşmak istedim. Artık süper bi nike dunk'ım olucak. İD projesinde seçtiğiniz nike ayakkabıyı baştan yaratıyorsunuz. Dizayn ettiğiniz ayakkabı sadece size özel oluyor. İD sitesinden ayakkabı modelini seçip sonra zevkinize göre kişiselleştiriyorsunuz. İD'nin bir başka avantajı da rengini değiştirebilme şansınız olduğu gibi materyelide değiştirebilmeniz. 'Bu materyel değişiklikleri ne?' diye sorarsanız kumaşını, dışının deri mi nubuk mu olmasını v.b. şekilde değişimler yapmak mümkün. Ayakkabının üzerine küçük bir şekilde kimliğinizi de yazabilirsiniz. İD ismide burdan geliyor. Seçtiğim ayakkabıya hangi özellikler katabilirim diyorsanız ayakkabının ara ve ana renklerini taban rengini nike işaretinin rengini kişisel yazınızın rengini değiştirebilirsiniz. Valla ben çok beğendim geç keşfetmemin üzüntüsü içerisinde sizlere kolay gelsin diyorum...

www.nikeid.com

Posted by issue 00:24  

0 Comments:

Post a Comment