Unforgivable



Sevgili P.Diddy biz güzel bayanlar için Unforgivable isimli bir parfüm çıkarmış. Diddy bu parfümü kafasında ki kadın için tasarlamış. ( gerçi Diddy bunca kadınla beraber olduktan sonra hala kafasındaki kadını bulamadıysa...)Hayali Mrs. Diddy içinse şu cümleleri kullanmış; "O güçlü, modayla ilgili, şevhetli, hırslı ve sessiz sakin bir kadın. Konuşurken seçtiği kelimelere dikkat eden ve anlatmak istediğini söyleyen, konuşan bir kadın."

Gelelim Diddy'nin parfüm için çektiği klibe. Klipte bir hayli fetiş unsuru kullanılmış ki malumunuz Diddy'den söz ediyoruz. Gerçi kliplerine nazaran spot ışıkları altında dans eden çılgın zenci kızlar olmasa da bu videodaki kız bir hayli seksi. Mtv de dönen bu reklam kaldırılmış. Mtv yönetimi videoyu bir hayli açık bulmuş. Mtv'nin bu tavırlarından senelerdir vazgeçmemesi de biraz kabak tadı vermeye başlamadı mı? Gerçi Diddy'de cevap olarak 'Bana kimse ne yapmam gerektiğini söyleyemez! ' demiş. Diddy'nin biraz megoloman olduğunu düşünmekten kendimi alamıyorum zaten yukarıdaki fotoğrafta söylediğimin bir kanıtıdır.. (Yanlız benim de öyle bir kıyafet odam ve sayamadığım kadar sıfırlı bi servetim olsayı bende aksi şekilde davranmazdım.)






http://www.seanjohnfragrances.com/

Posted by issue 00:11  

0 Comments:

Post a Comment