MTV European Music Awards 2007


Lily Cole-Pussycat Doll Nicole

Avril Lavigne-Sarışın (ve iğrenç) Nelly Furtado


Amy Winehouse-Pete Doherty

Perşembe günü yapılan MTV European Music Awards'da bu yıl En İyi Video ödülünü Justice-D.A.N.C.E. aldı. Adaylar arasında Kanye West de vardı. Hatırlayan var mı bilmiyorum ama bu Kanye'nin Justice karşısında aynı ödülü ilk kaybedişi değil. Geçen yıl da Kanye West aynı ödüle aday gösterilmişti. Kanye kazanacağından son derece eminken ödül Justice vs. Simian-We Are Your Friends videosuna gitmişti. Bunu gururuna yediremeyen Kanye abimizin sahneyi basarak ödül töreninin içine ettiği ve aylarca dillerden düşmediği sahneyi bilmiyorum hatırlıyor musunuz.
İşte Kanye West'in "Ben bu klibe 1 milyon dolar harcadım ulan, Pam Anderson'ı oynattım, benim hakkımdı o ödül, fak emtivi" şeklinde kendini kaybettiği o dakikalar. (Heyecanlı yere gelmek için 1. dakikadan sonrasını açın)

Posted by zerofeelings 22:39  

0 Comments:

Post a Comment